تنبل باشی

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

تنبل باشی

ده دستور عمل تنبلي!!!


1.سعي کنيد روزها استراحت کنيد

تا شبها راحت تر بتوانيد بخوابيد!

 

2.در نزديکي تخت خوابتان

صندلي بگذاريد تا اگر از خواب بيدار

شديد روي آن بنشينيد و استراحت کنيد.

 

3.ايستادن به رفتن نشستن به ايستادن و

خوابيدن به نشستن اولويت دارد.

 

4.جايي که ميتوانيد بنشينيد چرا مي ايستيد؟؟؟

 

5.کار امروز را به فردا موکول کنيد و کار فردا را به

پس فردا.

 

6.اگر حس کار کردن به شما دست داد

کمي صبر کنيد تا اين حس از شما بگذرد.

 

7.از همه دير تر سر سفره رفته و

زودتر از همه بلند شويد تا زحمت چيدن و

جمع کردن سفره به شما تحميل نشود.

 

8.براي کار هميشه فرصت هست

بنابراين از استراحت غافل نشويد.

 

9.در مهماني ها حتما با خود بالش ببريد

شايد فرصتي براي استراحت بدست آوريد.

 

و در آخر

 

10.به خواب نگوييد کار دارم به کار بگوييد خواب دارم.


بچه ها من بهتون توصيه ميکنم

که اين دستور عمل و انجامش بديد

هر چند که ميدونم تنبلي ذاتيه تو خونمونه

ولي اگه مي خوايد چاق شيد

حتما اين مراحل و انجام بديد تا در کم تر از يک ماه

تبديل به يک

بشکه ي چربي شيد

 

دوستون دارم مراقب خودتون باشید

و اگر میتونید نظر ندیدحالا خود دانید

نظر نمیدی؟؟

نه؟؟؟؟؟؟

نهه؟؟

نههههههه؟؟

یه دونه  ...     جونه من

بابا دمت گرممممممم

 

 


نظرات شما عزیزان:

SRR
ساعت11:57---16 آذر 1390
سلام خوبی عزیزم نمیدونم چرا بالا نشد پیام بزارم ولی بیخیال اپت خیلی خوب بود دستت درد نکنه

مريم
ساعت12:22---1 آذر 1390
سلام
وبت عاليه.موفق باشي
باي باي


غرغرو
ساعت16:12---6 آبان 1390
خیلی باحالی به منم سر بزن به وبم حال بده

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:43---29 مهر 1390
اجی گلیییییییییییییییییی
تو چه دخمل خوب و مهربونی هستی
عاشقتممممممم
همیشه نظراتو میخونم میخندم
ایول به نظر دادنت
دوستت دارم جیگرررررررررررررررررررر@} ;-


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت21:48---29 مهر 1390
اجی جیجررررررررر

بدو بیا

من اپیدم

یه خبر دارم

دیر نکنیاااااااااااااااااااااااااا اااپاسخ:فداااااااات آمدمممممممم


مهران
ساعت14:51---29 مهر 1390
سلام آبجی
خوبی؟؟؟
مرسی که بهم سر زدی.
من بد شانسم
هرکار میکنم نمیشه بخدا
بای تا های


محمد:-)
ساعت12:05---29 مهر 1390
به حرفت گوش دادم.

یه آپ گذاشتم درمورد هواشناسی!



این رو دیگه می فهمی... مطمئنم!
پاسخ:دستت درد نکنه برادر


محمد:-)
ساعت10:39---29 مهر 1390
مرضیه پاک نا امیدم کردی!

چطور نفهمیدی!

این که خیلی واضح بود. من اون شعر رو برای اولین عشقم گفته بودم.

اصلا ولش کن تو برو همون بسگتبالت رو بازی کن....(شوخی بود) :-)
پاسخ:ای بابا من که گفتم فهمیدم


maryam
ساعت9:35---29 مهر 1390
سلام گلم

هر دوتامون لینک شدیم!!!پاسخ:جونه آجی ؟؟؟ هیوایه من عجب پیشرفته شدیم ما دختر


محمد :-)
ساعت21:01---28 مهر 1390
پاشو بیا یکی دیگه از اون پست های دشوار گذاشتم...
پاسخ:شبیه حرفهای فلسفی میمونه این آپ دشوارات...هی هیییی هی


مهسا
ساعت19:07---28 مهر 1390
سلاممم خانومی
بدوووووووو که آپهای خشگل دارم اونم دو تا
منتظرتم عزیزممم


EMOgiRL
ساعت16:30---28 مهر 1390
salam azizam

mersi sar zadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

bazam bia montazeretam
پاسخ:چشم جیگملممم


مهران
ساعت15:13---28 مهر 1390
سلام


ممنون که بهم سر زدی


آپت قشنگ بود


مثل همیشه توپه توپ


منم آپم


منتظرتم
پاسخ:سیلااااامممممم آمدم برادر


اررروووووووررررررررا
ساعت14:50---28 مهر 1390
بعضیا رو باید یهو از زندگیت حذف كنى

اگه به مرور باشه زجرت میده

مثه كندن چسب كه اگه یه دفعه اى بكنیش

راحت تر خلاص میشى...!

نظرت چیه با من موافقی؟؟؟؟
پاسخ:آره عزیییییییزم موافقمم 100% مرسییییی که پیش ما میای اوووووووروووووووورا


من و تو
ساعت14:07---28 مهر 1390
زخمی بر پهلویم هست روزگار نمک می پاشد و من پیچ وتاب می خورم

و همه گمان میکنند

که من می رقصم.



دکتر شریعتیپاسخ:مرسیییییییییی


mohammad
ساعت13:44---28 مهر 1390
salam khob bod bayad hamasho amali konam merci

پاسخ:آره 100% تو موفق میشی برادر


دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:07---27 مهر 1390
سیلااااااااااام اجی جیگرم

من باز اپیدم

بدو بیاپاسخ:اومدمممممممممممممم بگی منوووووووو


:-)
ساعت17:07---27 مهر 1390
پ نه پ می خواستی بر نگرده؟


معلومه که بر می گرده...





ببین عزیز من ...


منظور اون متن خیلی پیچیده بود من خودم هم نفهمیدم.


ولی الان کامل ترش کردم . حالا اگه بخونی شاید یه چیز هایی بفهمی...


اگه بازم نفهمیدی بگو خجالت نکش :-)
پاسخ:نه اصل موضوع افتاد....دیگه خودمم دارم به عقل خودم شک میکنم!!!


آزاد
ساعت16:19---27 مهر 1390
salammmmmmmmmmm
in ghanunayy keh migi ma to khabgahe daneshgah modathast bahashon zendagimikonim
makhsosan ghanun khordan ke az hamagi mohemtare


محمد
ساعت15:38---27 مهر 1390
من نظر نمیدم.
دادم؟
واقعا دادم؟
ای داد بیداد پس چرا حسش نکردم؟
عجب دنیایی شده ها ! این روز ها آدمیزاد روی خودش هم اختیار نداره...


دیوووووووووووووووووونه
ساعت15:34---27 مهر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا ااممممممم
ایولللللللللللللللللل)
خیلی جالب بود
چقد این موردا که گفتی به من نزدیک بودن مخصوصا مورد هفتمییییی
فقط من با خوابیدن رابطم زیاد خوب نیست
من مثل جغد همش بیدارم،شبانه روز
فقط از ساعت 1یا2نصف شب میخوابم و ساعت8-9بیدار میشم البت پیش میاد10هم بیدار شم اما کلا نمیخوابم
میسییییییی اسم منو اوردی و خوشحالییییییییی
من از تو خوشحالترم که موندممممم
عاشقتم اجی گلییییییییییییی
بوس بوس بوسسسسسسس
ما با هم اپ میکنیم اجی همش


مهسا
ساعت14:59---27 مهر 1390
سلام عزیزم
خوبی؟
خیلی باحال بودن حتما بهشون عمل میکنم
بوس بای عزیز دل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, ] [ 13:37 ] [ girl ] [ ]